QPOS.cz   |   Dotykové pokladny   |   Docházka   |   Přístupový systém   |   Vyvolávací systémy   |   Rezervační systém   |   Ochrana zboží   |   Levná pokladna   |   Konsigna   |   Kontakty    

Podpora 24/7

Technik:

Podpora

Formulare
Tel: 412 700 100
412 700 100

Případová studie pokladního systému

V této sekci Vám budeme představovat vliv zavedení pokladního systému na chod různých provozů. Pro ochranu klientů nezveřejňujeme jejich jména, ani název podniku. Jsou to však reálné zkušenosti podnikatelů se zavedením pokladního systému QPOS.

Herna a pokladna QPOS

Pan K., majitel herny v Pardubicích:

"Cesta zavedení pokladního systému QPOS, byla trochu těžká. Nebylo mnoho času z mé strany, proto jsem vše nechal zařídit svého provozního za asistence konzultanta Martina Lučana ze společnosti QPOS. Navrhli, jakým způsobem by měl fungovat pokladní systém v naší herně. Vytvořili kompletní sortiment zboží a zavedli celý systém do provozu. Neochotu některého personálu markovat jsme museli řešit výměnou personálu.

První den provozu společnost QPOS kontrolovala a radila, jak správně celý systém používat. K mému údivu se hned po prvních třech dnech provozu zvedly tržby o téměř 1/3, oproti předešlému stavu.

Na celý systém dohlíží v současnosti provozní z kanceláře a já celý systém kontroluji z notebooku přes internet. Zavedení pokladního systému QPOS nebyla sice malá investice, ale pokud si spočítám, že každý den ušetřím okolo 3 tisíc Kč, byla to dobrá volba."

Restaurace a QPOS

 Pan H., majitel restaurace, Praha-Žižkov:

"Po dlouhodobých ztrátách na kuchyni jsme se rozhodli přejít na moderní dotykový systém, předtím jsme používali registrační pokladnu SHARP.

Poměrně dlouho nás odrazovala cena systému. Až jsem jednoho dne narazil na internetu na pokladní systém QPOS, kde cena byla oproti konkurenci velice příznivá. A hlavně systém mi připadal velice přehledný a jednoduchý pro obsluhu.

Dlouho jsem přemýšlel, jakým způsobem systém zavedu. Během dne se u nás v restauraci prodá poměrně hodně jídel (okolo 200 obědů) a měl jsem především strach, aby personál stihnul namarkovat a včas obsloužit. Po prezentaci systému QPOS byla moje volba jasná. Namarkování trvalo do 5 vteřin a hlavně se daly používat kódy  PLU, což jsem potřeboval hlavně u jídel, kde máme hodně široký sortiment.

Zavedení systému bylo velice rychlé, jednodenní školení a instalace  se u nás zvládla za 3 hodiny. Druhý den jsme zavedli systém, bez receptur jsme markovali jídla, protože na to jsem si chtěl ponechat více času a promyslet sortiment. Mohu říci, že k dnešnímu dni se mi zvedly tržby z kuchyně o dost velkou část a tržby z baru jsou také uplně na jiné úrovni.

Jediný problém mi vznikl s personálem, protože jsem musel několik zaměstnanců kuchyně a baru propustit ze dne na den poté, co jsem zjistil, že se domlouvají. Pokladní systém QPOS rozhodně doporučuji. Dle mého šetří spoustu času a pěněz."

Cukrárna a QPOS

Pan N., majitel luxusní cukrárny v centru Prahy:

"Používali jsme starou registrační pokladnu a měla dost odslouženo. Řešily jsme s manželkou jediný problém a to koupit novou registrační pokladnu a nebo rovnou dotykový systém se skladem. Sklad jsem již dlouho chtěl mít vyřešený, protože jsem neměl dlouhodobý přehled o provozu cukrárny. Rozhodl jsem se pro systém QPOS. Receptury a další možnosti programu nám rozšířily přehled o prodeji a stavu zásob.

Pro mě byl hlavní přínos v možnosti receptur na jakékoli zboží. Prodáváme značkové pralinky a balíme je do různých krabiček. Receptury jsem využil právě pro evidenci krabiček a pralinek (mají různá DPH). Pokladní systém mi pomohl především v přehledu o prodeji a dalších statistikách prodeje a skladu. Vřele doporučuji."

Půjčovna lodiček, marína a QPOS

Pan Š., majitel Slapy Marine, Slapy:

"Minulá sezóna byla dost slabá a neustále jsem přemýšlel jestli byla chyba v počasí nebo marketingu. Zvážil jsem všchny možnosti a došel k závěru, že nemám přehled o dění v podniku. Chtěl jsem pokladnu, ale zároveň jsem řešil, jak by to mělo vše fungovat.

Můj provoz je dost odlišný od běžných barů a restaurací. Potřebuji evidenci, kterou mi zatím žádná firma nenabídla za rozumné peníze. Eviduji prodej baru a půjčovnu lodiček plus další doplňkový sortiment spojený s provozem mariny. Oslovil jsem společnost QPOS a doufal jsem v příznivou cenu řešení. Poslední nabídka, kterou jsem obdržel se pohybovala v řádech 250tis. Kč a to jsem is opravdu nemohl dovolit. QPOS mi nabídl řešení, které bylo cenou na 1/2 konkurenčních systému a zároveň mi doprogramovali další funkce, které jsem od systému požadoval. Kompletní síťové řešení celého provozu a evidence všech položek spojených s prodejem a půjčovnou mi poskytují komfortní informace o provozu. Zároveň jsem zjistil, že mi tržby šly rapidně nahoru."

Prodejna obuvi a QPOS

Pan D., Majitel sítě obchodů s obuví a příslušenstvím, Kladno:

"Hledali jsme pokladní systém se skladem, exportem ceníků, propojením na E-SHOP a možností fakturace s rezervací zboží z jiné prodejny. Po předvedení systému QPOS a QBOOK jsme se rozhodli pro kompletní dodávku od společnosti Siber s.r.o. Vytvořili nám E-SHOP s propojenou databází a online načítáním zboží z prodejen. Nasadili dotykové pokladny, včetně čteček EAN kódů, pokladních zásuvek a termo tiskáren. Další prvek navíc byly zlaté, stříbrné a bronzové karty pro zákazníky, včetně čtečky magnetických karet, které umožní jak zákazníkům v kamených obchodech, tak na internetu možnost slev, kreditů a další možnosti důležité pro marketing společnosti a spokojenosti zákazníků.

Uvedení do provozu bylo trochu složitější na čas a přípravu, ale vše proběhlo k mojí spokojenosti a podle časového plánu. Další krok byl návrh marketingových aktivit naší společnosti na internetu, kde to přináší užitek nejen nám ale i zákazníkům, kteří nás nemusí složitě hledat."